Talia Justine

Hej mitt namn är Talia och jag är en tjej på 16 vårar. I den här bloggen kommer det vara en fin blandning mellan mode tips och lite vardagligt kul som kan hända. Hoppas ni gillar den här bloggen och kom gärna tillbaka! :)

Parken med Syskonen

Publicerad 2015-01-04 16:10:08 i Allmänt,

Var ute med mina små brosor i parken hela eftermiddagen.
Vi gick till hela 3 parker och det var kul i början men blev väldigt kallt senare.
Min brosa började gråta för att han tyckte det var så kallt.
Så vi åkte hem och nu är vi här och värmer oss.
Var ute ungefär 2h och ska få betalt för det.
Haha det positiva med att ha syskon, barnvakt.
Ska chilla hemma ett tag nu och senare så ska jag hem till Ida och sova över.
Vi ska laga en jätte god maträtt som jag längtar till skit mycket till att äta.
Vattnar typ i munnen :P
Hur ser er söndag ut?
 

Kommentarer

Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Publicerad 2015-01-04 20:32:17

Åh vad mysigt :)

Postat av: Helen

Publicerad 2015-01-08 22:38:28

Va fina/söta ni alla var :)

Svar: Tack :)
stylingbabe.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela