Talia Justine

Hej mitt namn är Talia och jag är en tjej på 16 vårar. I den här bloggen kommer det vara en fin blandning mellan mode tips och lite vardagligt kul som kan hända. Hoppas ni gillar den här bloggen och kom gärna tillbaka! :)

Fredag

Publicerad 2015-01-02 19:37:01 i Allmänt,

Hej allihopa!'
No long no see. 
Är hemma hos Ida nu och vi bara chillar typ.
Hela den har dagen har varit helt upp och nervänd för mig.
Somna vid 7:00 på MORGONEN!!
Helt sjukt!
Kollade på klockan vid 6 och insåg att det var så sent men kunde fortfarande inte somna.
Så ah, jag vakna klockan 14:00 imorse vilket inte är så jätte vanligt för mig.
Måste försöka att somna tidigare idag.
Aja nu ska jag och Ida till hennes kompisar och sen så ska jag hem och kolla på film med pappa. 

Bilder från nyårs afton :)

Kommentarer

Postat av: lucydee

Publicerad 2015-01-03 15:01:39

Så jobbigt när man sover bort dagarna :(

Postat av: MATILDA

Publicerad 2015-01-03 16:14:29

Gott nytt år :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela