Talia Justine

Hej mitt namn är Talia och jag är en tjej på 16 vårar. I den här bloggen kommer det vara en fin blandning mellan mode tips och lite vardagligt kul som kan hända. Hoppas ni gillar den här bloggen och kom gärna tillbaka! :)

The Spectacular Now

Publicerad 2014-12-28 21:29:00 i Allmänt,

Jag sa i mitt senaste inlägg att jag skulle betygsätta filmen och det tänker jag göra i det här inlägget.
Filmen tyckte jag var bra men inte en av mina favoriter.
Det handlade om en kille som festa och drack mycket fast han var underårig och hade det svårt att gå vidare till en mer vuxnare liv. 
Han träffar senare en tjej som inte festar och är duktig i skolan.
De blir kära men han har svårt att vara med henne då han vill inte förstöra henne. 
Tycker att filmen började väldigt bra men att den var lite seg på slutet och konstig. 
Jag ger filmen en 3,5/5.
En film värt att se på ändå tycker jag.
 

Kommentarer

Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Publicerad 2014-12-29 13:04:47

Tack för tipset :)

Postat av: lucydee

Publicerad 2014-12-29 13:16:22

ska allt kika på den inatt om jag får tid :)

Postat av: Bec

Publicerad 2015-01-02 20:53:48

Verkar bra tycker jag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela