Talia Justine

Hej mitt namn är Talia och jag är en tjej på 16 vårar. I den här bloggen kommer det vara en fin blandning mellan mode tips och lite vardagligt kul som kan hända. Hoppas ni gillar den här bloggen och kom gärna tillbaka! :)

Lugn Lördag

Publicerad 2014-12-27 20:27:20 i Allmänt,

Idag har varit en rätt chill dag. 
Vet att jag inte har bloggat sen två dagar sedan men känner att det inte har funnits så mycket att blogga om.
Var med min kompis Ida igår och sedan kom hennes kompis Max och så sov vi båda över hos henne(IDA). 
Det var jävligt trångt i sängen, haha :P
Runt 15:00 så åkte jag hem och däcka typ på sängen för at jag inte kunnat somna ordentligt igår.
Och nu sitter jag här och bloggar ;)
Hur har er dag varit?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela