Talia Justine

Hej mitt namn är Talia och jag är en tjej på 16 vårar. I den här bloggen kommer det vara en fin blandning mellan mode tips och lite vardagligt kul som kan hända. Hoppas ni gillar den här bloggen och kom gärna tillbaka! :)

Curly Hair Like I Don't Care

Publicerad 2014-11-27 11:05:00 i Inspiration, Tips,

Godmorgon!!
Idag är jag hemma för att jag var sjuk igår och kände att jag skulle vila upp mig idag för imorn.
Eftersom att jag visste att jag skulle vara hemma så ville jag testa något nytt med mitt hår. Älskar att kolla på hair tutorials på youtube och testa de själv. 
Fast ibland brukar det vara så svårt att göra vissa av deras hårstilar eftersom att de flesta brukar ha VÄLDIGT långt hår. Jag skulle inte säga att jag har jätte kort hår men ändå kort nog att inte kunna göra vissa hårstilar. 
Det jag älskade med den här hårstilen var att den var så lätt och det blir jätte fint efteråt.
Det var en hårstil där man behövde sova över natten för att det skulle vara bra. 
Men jag tyckte att det var perfekt för då måste man inte fixa håret på morgonen.
Det var även en hårstil utan värme.
Här är lite bilder om hur det såg ut precis när man skulle lägga sig och sen hut det såg ut sen när man skulle ta ut flätan när man vakna nästa dag.
 

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2014-11-27 22:20:30

snyggt, brukar också ha flätor i mitt hår så det ska bli vågigt :)

Svar: Tack :)
stylingbabe.blogg.se

Postat av: Sara Ekman

Publicerad 2014-11-28 08:59:40

fint :)

Svar: tack :)
stylingbabe.blogg.se

Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Publicerad 2014-11-28 16:04:37

Gör typ samma sak varje dag, mest för att jag inte orkar fixa med håret på morgonen ^^

Svar: Haha näh det är så skönt att bara vakna upp med det fixat typ :P
stylingbabe.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela