Talia Justine

Hej mitt namn är Talia och jag är en tjej på 16 vårar. I den här bloggen kommer det vara en fin blandning mellan mode tips och lite vardagligt kul som kan hända. Hoppas ni gillar den här bloggen och kom gärna tillbaka! :)

Sminkhörna

Publicerad 2014-12-30 12:53:00 i Allmänt, Inspiration, Tips,

Hej hej :)
Var uppe hela natten igår och röjde omkring i mitt rum.
Är långt ifårn städat men jag fick några saker gjorda.
Jag städade inte bort så mycket, utan jag försökte orginisera mer så att allt har en plats i mitt rum.
Blev bland annat inspirerad av en annan blogg med ett sminkbord.
Skulle verkligen vilja ha ett men tror inte att jag får plats med det i mitt rum så jag fick göra det bästa utav situationen. 
Jag brukar oftast sminka mig vid fönstret för att få ljus och då tänkte jag att det kunde vara bra att orginisera sminket i olika kategorier. 
Jag la mina borstar i en vas, sminke jag använder till vardags i två andra vaser och sen läppprodukter i en liten vas och ögonskuggor+ rouger i en annan större vas. 
Innan har jag haft allt smink i mina necessärer så det här blev väldigt bra :)
 
 

Kommentarer

Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Publicerad 2014-12-30 13:12:04

Härligt med lite organisering! :)

Postat av: lucydee

Publicerad 2014-12-30 16:09:34

Va fint du gjorde det :D ljuset ute ifrån är ändå det bästa ljuset tycker jag när man ska sminka sig :)

Svar: Tack :)
stylingbabe.blogg.se

Postat av: Helen

Publicerad 2014-12-30 19:14:21

Vore kul och se hur det vart :)

Postat av: MATILDA

Publicerad 2014-12-31 12:24:13

Så fint :)

Svar: tack :)
stylingbabe.blogg.se

Postat av: Sara

Publicerad 2014-12-31 13:10:30

Skönt när man kan organiserar lite :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela