Talia Justine

Hej mitt namn är Talia och jag är en tjej på 16 vårar. I den här bloggen kommer det vara en fin blandning mellan mode tips och lite vardagligt kul som kan hända. Hoppas ni gillar den här bloggen och kom gärna tillbaka! :)

Inredning

Publicerad 2014-12-11 11:39:00 i Inspiration,

Är på utkik efter några nya kuddfodral och påslakan till julen nu.
Tycker det är så kul att pymta runt när det är nya säsonger.
Här är lite saker som jag hittade på ikea som inte är jätte julaktiga men som jag tykcer kan passa in till mitt rum och det jag har. Vill inte ha riktigt jultema utan mer vinter tema i rummet.
 
Allt är från ikea 

Kommentarer

Postat av: Sofia - fotografier & psykisk ohälsa

Publicerad 2014-12-11 22:19:49

Åh vad man längtar efter att flytta hemifrån när man ser allt fint!

Svar: Ja tänker på det hela tiden :)
stylingbabe.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela