Talia Justine

Hej mitt namn är Talia och jag är en tjej på 16 vårar. I den här bloggen kommer det vara en fin blandning mellan mode tips och lite vardagligt kul som kan hända. Hoppas ni gillar den här bloggen och kom gärna tillbaka! :)

Tjejmiddag

Publicerad 2015-01-03 16:04:35 i Allmänt,

Ska strax på tjejmiddag med tjejerna från min klass.
Vi ville ha en middag för att alla skulle bli närmare i klassen då det är första året då vi alla går i samma klass.
Är jätte taggad!
Vi skulle ta med egen mat så att det blev lite som en knytkalas.
Min kompis Ida och jag bestämde att vi skulle vara vegetarianer i minst 2 dagar så ikväll så gjorde jag en vegetatirks thai rätt, typ.
Stekte grönsaker och hällde i paneng curry och nudlar och gjorde allt till en stor gryta.
Smakade grytan och den var jätte god.
Nu måste jag börja göra mig i ordning så att jag inte kommer sent :)
 

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2015-01-03 16:36:44

Åh det ser otroligt gott ut :)

Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Publicerad 2015-01-04 12:21:01

Vad mysigt! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela