Talia Justine

Hej mitt namn är Talia och jag är en tjej på 16 vårar. I den här bloggen kommer det vara en fin blandning mellan mode tips och lite vardagligt kul som kan hända. Hoppas ni gillar den här bloggen och kom gärna tillbaka! :)

Överblick över 2014

Publicerad 2015-01-05 13:00:00 i Allmänt,

Beskriv året med 3 ord:
Stressigt, spännande, oförutsägbar
 
Bästa köpet?
Min gröna jacka som köpte i slutet av året, haha :P
 
Vilka sånger kommer påmmina dig om 2014?
Tycker det här är så svårt men det finns två band som jag började lyssna på i slutet av 2013 och början av 2014. Tycker de är så bra. Det är Arctic Monkeys och The Neighbourhood. Tycker om deras låtar Sweater Weather, Afraid och Do I wanna know?.
 
Vem har du umgåtts mest med?
Haha måste nog säga min familj. På resor och bara heöt enkelt att vara hemma. Men annars utav kompisar så är det nog Ida.
 
Har du haft ett förhållande under 2014?
Jag hade typ det under våren men det är tyvärr inte aktuellt längre...
 
Vart reste du under 2014?
Jag reste till Mallorca under sommarlovet i en vecka och sen under höstlovet var jag i Island i 5 dagar.
(Bilder från Island)
 
Vad var din största tabbe under 2014?
Har egentligen ingen annig. 
 
Vilka  ser du som de största händelserna under 2014?
När jag reste. Har aldrig varit i Spanien eller Island. Brukar oftast åka till USA då jag har min släkt där. Men sen så föddes mina små systrar också den 8 januari vilket var väldigt mysigt.
 
Har du blivit bätte på något?
Skulle nog säga att jag har blivit bättre på att måla naglarna :P Sög på att göra det förut och nu känns det som att det går bättre för varje gång jag målar naglarna.
 
Vad var extra dåligt med året?
Hade ett grupp riktigt nära vänner som jag har tappat kontakten med totalt. Det är lite synd men smatidigt så märker man vilka sina äkta kompisar är. Märkte verkligen det efter 9an och då alla skulle börja olika gymnasium. Saker händer och ibland blir det så men är inte så jätte ledsen över det längre då jag har fått massa nya fantastiska kompisar i min nya skola.
 
Vad var extra bra?
Skolåret började lite konstigt då jag bött skolor typ 3 gånger men nu har jag hamnat i bra skola och klass och det är jag jätte glad över. 
 
Lärde du känna några nya männsikor?
Ja.
 
Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?
Var på fest, hhaha :P
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Nja.. Har varit både glad och ledsen under 2014 men det har inte varit något extra som har gjort mig jättr glad.
 
Vad var din största framgång på jobbet 2014?
Okej den här frågan kanske inte riktigt räknas men jag jobbar att passa barn. Så min största framgång var att jag fick en löneförhöjning.
 
Största framgång på det privata livet?
Fick reda på att jag kommer få sommarjobba i LA nästa sommar.
 
Vem saknade du?
Min farfar som gick bort 2013
 
Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Ska försöka att bli nyttigare, hhaaha :P Alla säger så hela tiden. Men jag har börjat vara vegetarian och förhoppningsvis så ger det mig ite mer av en anledning att bli nyttigare.
 
 
Tror du 2015 kommer bli lika bra?
Jag tror och hoppas att det kommer bli bättre!
 
Vad kommer du sakna från 2014?
Haha ingen anning :P
 
Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat.
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2015?
Ha så kul som möjligt och skit i vad folk tycker om dig.
 
Och slutligen; dina planer inför 2015:
Inget ännu? Men ska bara föröka leva livet, haha...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela