Talia Justine

Hej mitt namn är Talia och jag är en tjej på 16 vårar. I den här bloggen kommer det vara en fin blandning mellan mode tips och lite vardagligt kul som kan hända. Hoppas ni gillar den här bloggen och kom gärna tillbaka! :)

Perfect Straigt

Publicerad 2014-12-29 13:15:00 i Tips,

I julklapp så fick jag en jätte fin plattång från mina farmor.
Jag testade den för första gången idag och tycker den är skit bra.
Hade en gammal plattång från när jag sålde jultidningar för typ 5-6 år sedan och den är verkligen inte så bra.
Plattången jag har ska också vara bra för tjockt hår vilket är bra då jag har jävligt tjockt hår.
Jag ger den här plattången 5/5.
Det tar väldigt snabbt att platta håret och det håller rätt länge. 
Man kan även ställa in till massa olika temperaturer. 
 

Kommentarer

Postat av: Emma Grann Fotografi

Publicerad 2014-12-29 13:23:59

Fint hår du har också!!

Svar: tack :)
stylingbabe.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela