Talia Justine

Hej mitt namn är Talia och jag är en tjej på 16 vårar. I den här bloggen kommer det vara en fin blandning mellan mode tips och lite vardagligt kul som kan hända. Hoppas ni gillar den här bloggen och kom gärna tillbaka! :)

Juldags Firande

Publicerad 2014-12-26 00:23:38 i Allmänt,

Hej allihopa!
Det var egentligen menat att jag skulle hinna blogga det här inlägget innan nästa dag men vi kom hem för sent.
Vi var och firade jul med våra nära familjekompisar och kom hem för ca 20 min sedan.
Vi brukar alltid fira jul med de på juldagen vilket är jätte mysigt.
Har känt alla sen jag var född så de är inprincip familj. 
De är från England och Australien så de firar jul den 25:de på juldagen.
Vi brukar äta brittisk julmat och få en liten present från varandra. 
Aja nu ska jag lägga mig och försöka sova, ska upp tidigt imorn för att shoppa till mellandagsrean. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela