Talia Justine

Hej mitt namn är Talia och jag är en tjej på 16 vårar. I den här bloggen kommer det vara en fin blandning mellan mode tips och lite vardagligt kul som kan hända. Hoppas ni gillar den här bloggen och kom gärna tillbaka! :)

Concealer Trio Cover & Correct Neutral

Publicerad 2014-12-29 14:01:00 i Tips,

Den här concealern är en av de bästa concealerna jag ha ägt på länge. 
Man kan köpa den på kicks för 139kr.
För vissa kanske det låter lite dyrt men jag tycker att det är värt priset då den håller länge. 
Har haft min i ungefär 3 måndaer innan jag köpte en ny.
Det som är bra med den här concealern är att den har tre olika concealers till olika delar av ansiktet.
Den längst upp i vänstra hörnet som är lite gult är till för att ha under ögonen, den längst upp i det högra hörnet som är lite rosa är till för finnar och den längst ner i mitten som är en ljus beige är till för lite highlight eller bara lite mer concealer. 
Tycker det här är jätte bra på att täcka orenheter i ansiktet.
Dock så tycker jag att den kan vara lite svår att blenda in i ansiktet. 
Men när man sätter på puder över så brukar det bra ut. 
Den här concealern får 4/5 utav mig.
 

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2014-12-29 18:45:40

Ja det var ju inte alls farligt i pris. Själv använder jag Make up stores och har gjort det så länge jag kan minnas, älskar verkligen den :)

Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Publicerad 2014-12-29 21:25:04

Tack för tipset :)

Svar: inga problem :)
stylingbabe.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela